Zespół Szkół Spożywczych i Biznesowychim. Marii Curie - Skłodowskiej
ADRES: ul. Kraszewskiego 3, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackiee-mail: zsschiosekretariat@interia.eu tel/fax: 16-6216414
v 03/2023
”THINK BIG TO SUCCEED”
v11/2021
TECHNIK REKLAMY
kierunek pod patronatem Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznejim. ks. Bronisława Markiewicza w JarosławiuPrzedmioty punktowane: język polski, język angielski, matematyka, informatykaPrzedmiot rozszerzony: język angielskiPierwszy język obcy: język angielskiDrugi język obcy: włoski lub niemieckiMinimum punktowe: 60 pktTechnikreklamytoinspirującyzawóddlaosóbkreatywnych, komunikatywnych,otwartychnanowedoświadczenia,łatwonawią-zującychkontaktyzinnymiludźmi.Wymagałączeniawiedzyinfor-matycznej,ekonomicznej,organizacyjnej,plastycznej,psycholo-gicznej,atakżelingwistycznej.Pracaw reklamiejestpracąciekawą, stwarzającą ciągle nowe wyzwania.Branżareklamowo-komunikacyjnajestjednąznajważniejszych branżyXXIwieku.Sektorkomunikacjimarketingowejjestobecnie motoremwzrostugospodarczego.Jesttakżedobrymmiernikiem koniunkturygospodarczej.WEuropiezatrudniaponad7milionów osób z tendencją wzrostową. To zawód z przyszłością!Jako technik reklamy będziesz:•planować, organizować i prowadzić skuteczne kampanie reklamowe,•zapoznawać się z formami i rodzajami reklamy•projektować reklamę zewnętrzną oraz reklamę internetową,•tworzyć spoty reklamowe oraz animacje komputerowe,•tworzyć teksty i slogany reklamowe,•uczyć się fachowych sposobów gromadzenia i selekcjonowania informacji,•projektować różnego typu ulotki, wizytówki,papiery firmowe, plakaty itp.,•tworzyć gadżety reklamowe (kalendarze, koszulki, kubki, magnesy itp.),•obsługiwać programy graficzne oraz podstawowe programy użytkowe,•profesjonalnie wykonywać i obrabiać zdjęcia,•wykorzystywać druk 3D w reklamie,•sporządzać budżet kampanii reklamowych i promocyjnych,•stosować metody badań rynku reklamy,•oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowej.Kierunkowe przedmioty zawodowe:•Podstawy reklamy,•Przekaz i komunikat w reklamie,•Kampania reklamowa,•Język obcy (angielski) w reklamie,•Strategia w reklamie,•Kreacja w reklamie,•Produkcja reklamy,•Planowanie kampanii reklamowej,•Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej,•Skuteczność i efektywność kampanii reklamowej.Możliwości zatrudnienia:•agencje reklamowe, agencje reklamy wizualnej,•agencje public relations,•działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw,•studia graficzne i fotograficzne,•drukarnie wielkoformatowe,•działy kreatywne i rozwoju produktu,•agencje ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej,•działy sprzedaży,•biura ogłoszeń środków masowego przekazu,•media,•własna działalność gospodarcza.Jako technik reklamy znajdziesz pracę między innymi jako:•account manager,•agent reklamowy,•art designer,•projektant poligrafii,•specjalista ds. marketingu,•pracownik działu kreatywnego,•pracownik studia graficznego,•pracownik działu produkcyjnego, planowania publikacji lub badań rynkowych,•copywriter,•specjalista do spraw reklamy lub public relations.Poukończeniutechnikumbędzieszprzygotowanydorozpoczęciapracylub kontynuowanianaukinauczelniachwyższych.Maszwielekierunkówdowyboru, np.grafikaimultimedia,projektowaniestronwww,zarządzanie,marketing i nowemedia,dziennikarstwoikomunikacjaspołeczna,marketinginternetowy, publicrelations.Możeszrównieżuzupełnićswojekwalifikacjenakwalifikacyjnych kursach zawodowych lub w szkołach policealnych.Umiejętnościpraktycznebędzieszzdobywaćwprofesjonalnejpracowni informatyczneji fotograficznej.Wtrakcienaukiodbędzieszpraktykizawodowe. Odbywaćsięonebędąw agencjachreklamowych,agencjachpublicrelations, działachreklamy,promocjiimarketingu,drukarniachwielkoformatowych, studiachfotograficznychorazwinnychpodmiotachstanowiącychTwoje potencjalne miejsce zatrudnienia.. Zdobędzieszdwiekwalifikacjepotwierdzoneegzaminemzewnętrznymiuznawane w krajach Unii Europejskiej:•Kwalifikacja 1: PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego•Kwalifikacja 1: PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamowąMożesztakżerozwijaćswojezainteresowaniaikreatywnośćorazuzyskiwać dodatkowekwalifikacjezawodowekorzystającznaszejbogatejoferty.Mamydla Ciebie następujące propozycje:•wycieczkizawodowedopotencjalnychzakładówpracy(m.in.agencje reklamowe, radio, telewizja, drukarnie wieloformatowe),•praktyki zawodowe w kraju lub w krajach UE,•udział w tematycznych sesjach fotograficznych,•udział w wystawach prac graficznych i reklamowych,•wycieczki szkoleniowe do firm zajmujących się projektowaniem i drukiem 3D;•zajęcia na PWSTE w Jarosławiu;•udziałwprojektachiwarsztatachwPodkarpackimCentrumInnowacji w Rzeszowie.•innowacja“E-komunikacjawbiznesie”tozajęciaprzybliżającekomunikację marketingowąonline.Dowieszsięjakprowadzićdziałaniawzakresiepublic relationswInternecie,naczympolegae-mailing(newsletter)orazjak wykorzystywać media społecznościowe w strategiach marketingowych.Znamimożeszrównieżrozwijaćswojekompetencjespołeczneipersonalne. Możesz także skorzystać z bogatej oferty sportowej.JeślimieszkaszdalekoodJarosławiaczekanaCiebiemiejscewbursie >>>>> http://www.zpowjaroslaw.pl .
TECHNIK REKLAMYkierunek pod patronatem Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznejim. ks. Bronisława Markiewicza w JarosławiuPrzedmioty punktowane:j.polski, j.angielski, matematyka, informatykaPrzedmiot rozszerzony: język angielskiDrugi język obcy: włoski lub niemiecki„THINK BIG TO SUCCEED”Technikreklamytoinspirującyzawóddlaosóbkreatywnych, komunikatywnych,otwartychnanowedoświadczenia,łatwonawiązujących kontaktyzinnymiludźmi.Wymagaonłączeniawsobiewiedzyinformatycznej, ekonomicznej,organizacyjnej,plastycznej,psychologicznej,atakże lingwistycznej.Pracawreklamiejestpracąciekawą,stwarzającąciąglenowe wyzwania.Branżareklamowo-komunikacyjnajestjednąznajważniejszychbranżyXXI wieku.Sektorkomunikacjimarketingowejjestobecniemotoremwzrostu gospodarczego.Jesttakżedobrymmiernikiemkoniunkturygospodarczej. W Europiezatrudniaponad7milionówosóbztendencjąwzrostową.Tozawód z przyszłością!Jako technik reklamy będziesz:•planować, organizować i prowadzić skuteczne kampanie reklamowe,•zapoznawać się z formami i rodzajami reklamy•projektować reklamę zewnętrzną oraz reklamę internetową,•tworzyć spoty reklamowe oraz animacje komputerowe,•tworzyć teksty i slogany reklamowe,•uczyć się fachowych sposobów gromadzenia i selekcjonowania informacji,•projektować różnego typu ulotki, wizytówki,papiery firmowe, plakaty itp.,•tworzyć gadżety reklamowe (kalendarze, koszulki, kubki, magnesy itp.),•obsługiwać programy graficzne oraz podstawowe programy użytkowe,•profesjonalnie wykonywać i obrabiać zdjęcia,•wykorzystywać druk 3Dw reklamie,•sporządzać budżet kampanii reklamowych i promocyjnych,•stosować metody badań rynku reklamy,•oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowej.Kierunkowe przedmioty zawodowe:•Podstawy reklamy;•Przekaz i komunikat w reklamie;•Kampania reklamowa;•Język obcy (angielski) w reklamie;•Strategia w reklamie;•Kreacja w reklamie;•Produkcja reklamy;•Planowanie kampanii reklamowej;•Zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej;•Skuteczność i efektywność kampanii reklamowej.Możliwości zatrudnienia:•agencje reklamowe, agencje reklamy wizualnej,•agencje public relations,•działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw,•studia graficzne i fotograficzne,•drukarnie wielkoformatowe,•działy kreatywne i rozwoju produktu,•agencje ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej,•działy sprzedaży,•biura ogłoszeń środków masowego przekazu,•media,•własna działalność gospodarcza.Jako technik reklamy znajdziesz pracę m.in. jako:•account manager,•agent reklamowy,•art designer,•projektant poligrafii,•specjalista ds. marketingu,•pracownik działu kreatywnego,•pracownik studia graficznego,•pracownik działu produkcyjnego, planowania publikacji lub badań rynkowych,•copywriter,•specjalista do spraw reklamy lub public relations.Poukończeniutechnikumbędzieszprzygotowanydorozpoczęciapracylub kontynuowanianaukinauczelniachwyższych.Maszwielekierunkówdowyboru, np.grafikaimultimedia,projektowaniestronwww,zarządzanie,marketingi nowemedia,dziennikarstwoikomunikacjaspołeczna,marketinginternetowy, publicrelations.Możeszrównieżuzupełnićswojekwalifikacjenakwalifikacyjnych kursach zawodowych lub w szkołach policealnych.Umiejętnościpraktycznebędzieszzdobywaćwprofesjonalnejpracowni informatyczneji fotograficznej.Wtrakcienaukiodbędzieszpraktykizawodowe. Odbywaćsięonebędąw agencjachreklamowych,agencjachpublicrelations, działachreklamy,promocjiimarketingu,drukarniachwielkoformatowych, studiachfotograficznychorazwinnychpodmiotachstanowiącychTwoje potencjalne miejsce zatrudnienia.. Zdobędzieszdwiekwalifikacjepotwierdzoneegzaminemzewnętrznymi uznawane w krajach Unii Europejskiej:•Kwalifikacja 1: PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego•Kwalifikacja 1: PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamowąMożesztakżerozwijaćswojezainteresowaniaikreatywnośćorazuzyskiwać dodatkowekwalifikacjezawodowekorzystającznaszejbogatejoferty.Mamydla Ciebie następujące propozycje:•wycieczkizawodowedopotencjalnychzakładówpracy(m.in.agencje reklamowe, radio, telewizja, drukarnie wieloformatowe),•praktyki zawodowe w kraju lub w krajach UE,•udział w tematycznych sesjach fotograficznych,•udział w wystawach prac graficznych i reklamowych,•wycieczki szkoleniowe do firm zajmujących się projektowaniem i drukiem 3D;•zajęcia na PWSTE w Jarosławiu;•udziałwprojektachiwarsztatachwPodkarpackimCentrumInnowacji w Rzeszowie.•“E-komunikacjawbiznesie”tozajęciaprzybliżającekomunikację marketingowąonline.Dowieszsięjakprowadzićdziałaniawzakresiepublic relationswInternecie,naczympolegae-mailing(newsletter),czyjak wykorzystywać media społecznościowe w strategiach marketingowych.Znamimożeszrównieżrozwijaćswojekompetencjespołeczne i personalne. Możesz także skorzystać z bogatej oferty sportowej.Jeśli mieszkasz daleko od Jarosławia czeka na Ciebie miejsce w bursie.http://www.zpowjaroslaw.pl..